понедельник, 20 августа 2012 г.

Модуль 11. Рефлексія

З усього того, чому я навчилася на цьому тренінгу, на мою думку, найефективнішим для навчання моїх учнів буде формуюче оцінювання, яке дозволить учням змінювати свій бал в залежності від кінцевого результату, а моя роль при оцінюванні буде контролюючою, а не виконуючою. На даному тренінгу я дізналася, що можна змінити не лише оцінювання, а й роль вчителя, який стає фасилітатором.
На початку здавалося, що даний тренінг просто покращить уже набуті раніше навички, але, як виявилося, я їх не просто поліпшила, а розширила, здобула нові і дізналась стільки нової інформації, що на даному етапі мені ще важко однозначно відповісти, які методи будуть найефективнішими. Я вважаю, що всі знання не минуть даремно, а втіляться у новий та успішний проект.

Комментариев нет:

Отправить комментарий